Slappedag och feber

Slappedag minst sagt, och Mira har feber, bara lite men det är en början som vanligt. Annars har det varit en lugn dag med en massa ärende uträttade på förmiddagen, Mira har skickat paket, satt in pengar på banken och handlat med mig och så stor hon var när hon skulle betala sakerna vi handlat i affären. Eftermiddagen har jag ägnat åt mina blommor, eller växter för där är inte särskilt många blommor på dem, jag gillar inte växter med massa blommor men jag älskar gröna växter.
Har en hel del kvar men det får bli när jag orkar. Helgen hade jag planerat men det blir inte som jag planerade... Varför tänker jag inte berätta för det är en hemlis!
Men måndag gäller det, då ska jag till Lund. Detta kommer jag att fixa, jag vet det.
Nu är det åter till Robinson och Läget, inte jag som gillar Robinson men Jossa är ett freak av det, Idol och Halv åtta hos mig...
Knasunge, Tindra har haft träning i dag och Emelie fick ett glatt besked, hon ska byta klass och inriktning. Ja fast det varit en slappedag har det varit en ok dag. I morgon ska jag ringa Greta!
Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0