Regn...

Ja som vanligt regnar det när jag är ledig. Har jobbat hela helgen och äntligen är den över, det är faktiskt jobbigt att jobba natt och helg. Det tar verkligen på en och man går som en zombie. Men men, nu jobbar jag onsdag och torsdag, måndag och tisdag sen är jag långledig. Det ska bli riktigt skönt denna gången, för det första är det första långledigheten efter semestern och sen är det så mycket som ska fixas och donas så jag behöver verkligen vara ledig.
Packandet är inte igång än, lite tidigt kanske, men däremot rensas det som aldrig förr och jag trodde aldrig att vi skulle hinna samla på oss så mycket som vi har under 1½ år. Men men, barnen står för den stora delen.
Nej nu ska jag gå och koka en kopp kaffe för det är jag värd efter en "hård" helg! Men jag kan avslöja en sak för er, det kommer bli ändring på det med även om det kommer att ta tid men jag måste göra det. Det ska bli såååå skönt när det är klart. Nej nu blir det kaffe och en massa dagdrömmande, om vad? Jo vårt älsklingshus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0