Överskrift?? Vet ej...

Ja det låter hemskt negativt jag vet, men det är det inte. Jg vet bara inte hur jag ska förklara allt med ett ord. Jag är lycklig och glad och allt rullar på enligt planerna men jag är trött och matt i kroppen. Det är nog bara idag. Kanske "fel" period i månaden? Ja det är det nog. Jag har motivationen dr men jag orkar inte, inte just idag. Jag har massor jag ska och vill göra men idag har jag knappt orkat plocka undan. Mira är dessutom i en riktig trotsperiod. Den lilla loppan fyller 3 på lördag...
Dagarna som gått har vi planerat och drömt om hur vi ska göra i vårt hus. Det finns en del som ska fixas, barnen ska ju få egna rum, helst alla barnen. Huset har gott om utrymme men det är inte så många rum som vi behöver, rummen är däremot stora till ytan men det planeras som sagt och det kommer att bli så kul att "sätta tänderna" i det som Christian säger!
Huset är riktigt fint och det är välskött. Det är byggt på sent 50 tal och de som sålt huset har bott där sedan det byggdes och de har varit riktigt rädda om det och fräschat upp det med tiden de har bott där. Dessutom ligger huset i ett lugnt område. Jag har alltid tyckt om det området men jag kunde aldrig drömma om att vi skulle få bo där! Det har tagit tid, 4 år har både jag och Christian samtidigt som vi rensat upp det förflutna och bearbetat det så har vi byggt upp bra grundstenar för framtiden och nu har tiden kommit att vi kan stå på grunden vi byggt. Detta målet har vi kämpat så för!
Ett litet smakprov på vår trädgård och jag kan nästan inte vänta på att "få sätta tänderna" i den!!!
UNDERBART!!!!! LÄNGTAR!!!! SNART!!!! SNART!!!! SNART!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0