Mysiga Måndag

Ja efter en helg som bara bestått av jobb så sov jag till middag, sen har det bara varit lungt hemma. Mira och jag har gjort lite där ute och ja jag är vaken än, eftersom jag är det passade jag på att betala räkningar. Denna veckan är också fullspäckad, massor av saker att göra, i morgon är det handling, ska inhandla saer till min utbildning som jag behöver, börjar bli mycket nu! Sen blir det till dagis för att lämna Mira, har utbildning på jobb i morgon eftermiddag. Efter det är det hem och laga mat, i morgon hade jag tänkt ha färsk pasta till middag, det var sjukt länge sedan vi hade det och jag älskar det, med fyllning.. Onsdagen och torsdagen innebär jobb, vilket i sin tur innebär dagis för Mira på fredag och jag sove väl till middag då med, vill faktiskt ta tillvara på det fina höstvädret som vi har, hur länge det nu varar... Skulle det inte vara fint väder på fredag så sover jag nog längre, annars har vi ju en hel del som ska göras här hemma. Lördag, ja det blir sovmorgon för oss... Ganska skönt eftersom det är det högst sällan. Eftersom Christian jobbar så ska jag och Mira shoppa lite. Till älsklingshuset så klart. Saker till barnens rum. Kvällen hade jag tänkt ägna åt att göra färdigt arbetet i min kurs, skriva det men jag ska inte skicka in det än, man vet ju aldrig, något kan ju dyka upp som jag kan ha där.
Söndag... Tja... Slappesöndag kanske?
Har en vind som är långt ifrån färdig, kanske skulle man ta tag i lite saker där?
Nej nu måste jag nog sova, klockan ringer i morgon bitti, trots att barnen har studiedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0