Älskade lilla Mira..

Idag fyller älskade lilla Mira 3 år. Tänk vad tiden går. Jag älskar denna lilla krabat precis som jag älskar mina andra 4 krabater. Det är otroligt att en kropp kan fyllas med så mycket gränslös kärlek. Tyvärr jobbar jag hela denna helgen så vi ska fira hennes födelsedag lite senare i månaden. Hello Kitty presenter har det blivit en hel del av redan! Hon har dessutom fått en Mira-pappa dag helt för sig själv och det älskar hon, all uppmärksamhet på Mira!

Vad händer annars? Jo jag längtar och längtar! Vi har kommit överrens om att vi inte ska köpa så mycket till huset redan eftersom vi har bekymmer redan om var vi ska ha alla packade lådor sen när de är dags. Ändå kan varken jag eller Christian låta bli. Det är ju så sjukt roligt och så skönt. Visserligen är det skillnad på vad vi köper, jag heminredning och massor av saker till barnens rum, det är riktigt roligt, det är allt från ungdomssaker till barnsaker. Han köper saker som han har nytta av när vi ska "renovera" (kan ju inte riktigt kalla det renovering eftersom det inte behövs men vi behöver ju mer space så det får bli renovering eller kanske förbättring).
Dessutom är det September, tro det eller ej men jag har längtat efter denna månaden, hösten får mig att må bra, liksom våren. Alla årstider har sin skönhet men hösten och våren är de årstider jag gillar bäst. Det är då jag hämtar energi för att klara resten av tiden.

Denna veckan då? Jo jag har bestämt mig för att blogga mer, sen om det blir så eller inte får vi se, men jag jobbar onsdag och torsdag och sen är det helg igen och den helgen är jag ledig, då kanske det blir lite auktion, om vädret tillåter, jag går inte på en till där det vräker ner, sen blir det till att "höststäda" och samtidigt packa ner utomhussakerna. Vi ska måla krukor och plantera om blommor...
Massor att göra. Nej nu kommer mitt födelsedagsbarn hem och jag ska bara krama och krama!
Älskar livet just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0