Så där ja!

Med tanke på mitt förra inlägg måste jag nu berätta att jag faktiskt fick saker gjort här hemma. Det var Mira som bad mig köpa bullar så det gjorde vi, och efter det fick jag ordentligt med fart! Tyvärr bromsade den nu i kväll igen... Fastnade vid datorn, ska snart göra sen middag. Sen eftersom det bara är jag, Tindra och Mira hemma. Christian jobbar, Jossa är med en kompis på träning och Emelie är hos sin coach. Coach, ja det är han, han håller på och sätter upp "schema" för vad hon ska äta och hur hon ska träna för att klara av sin fotboll på bästa sätt. Jag har ju berättat att det är elitsatsning på henne. Detta är en del av den. Hon klarar det riktigt bra tillsammans med skolan som hon tagit ett skutt i, uppåt som tur är. Jag är riktigt glad och stolt mamma även om det inte alltid är lätt att vara mamma till en tonåring. Det är sant som de säger, små barn, små bekymmer, stora barn, stora bekymmer. Men just för tillfället tycker jag att jag tacklar det riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0