Fullspäckad vecka!

Ja det kan man kalla det, men på ett positivt sätt. Hamnade bakom dataskärmen för jag väntar på våra nya uppgifter från utbildningen. Det sista kommer att finslipas på jobb i natt när det är lugnt. Så datorn hänger med mig i natt... Med andra ord jobb i två nätter, sova lite på onsdag och sen ska jag bara ladda för resten av veckan.. Det kommer att behövas, tro mig! På torsdag ska jag köra till Örkelljunga på förmiddagen, vilket kommer att kräva lite jobb när jag kommer hem. Fredagen blir handling med Emelie i Ystad, på kvällen kommer det gäster, vi ska ha riktigt trevligt. Lördagen består av packning, ni vet jag börjar i tid, jag har dille på att sortera och packa i god tid, jag hinner inte riktigt annars, November är full av jobb och pluggande och den lediga tid jag har över kommer att bli lite packning, många barn, mycket saker! Nej nu ska jag kolla om våra uppgifter kommit!
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0