Idag...

Idag är det tre år sedan min älskade ängel lämnade oss... Denna dagen är så jobbig... Rasmus är med mig 365 dagar om året men jag tänker inte på honom alla minuter på dygnet, det har jag fått lära mig, annars skulle jag inte fungera. Men idag är han med mig VARJE MINUT OCH VARJE SEKUND. Han sitter på min näthinna hela tiden, jag ser honom ÖVERALLT... Men det gör mig inget... Han får alltid vara hos mig. Jag har inte hunnit ner till badet idag men vi ska iväg senare ikväll, jag har jobbat inatt så vi får vänta, vi ska ner till graven och verkligen sitta där och försöka känna hans närhet. Min älskade ängel, jag saknar dig och det gör ONT I HELA KROPPEN..... VARFÖR VARFÖR VARFÖR??? Tårarna kommer aldrig att ta slut för dig... Lyssna på Rasmus låt och ge honom några minuter och tänk på min underbara gosse.
RASMUS JONATHAN - ALLTID I MITT HJÄRTA I MITT HJÄRTA LEVER DU

http://www.youtube.com/watch?v=WDbmvgX9-TE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=pLaqkVWnek0

                                Min älskade ängel Rasmus
ÖNSKAR MIG TILLBAKA... KOM TILLBAKA... JAG KOMMER ALDRIG SLUTA HOPPAS PÅ ATT DU KOMMER HEM...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken fin son du har <3

Sin mamma upp i dagen :)



Grymt hemskt det som har hänt.

Ingen ska nånsin behöva gå igenom detta.

Tänker på er kram



Har tittat på youtube filmerna i detta inlägget.

Jättefint och fina låtar.



Kram / Camilla (din barndomsvän)

2010-07-13 @ 16:29:49
Postat av: Helena

Hej...min största skräck att det händer mina barn något( alla föräldrars tror jag)...och du/ ni var tvungna att gå igenom detta? Finns inte ord för hur jag lider med dig/er ...och utan att jag är religiös egentligen...tror de som gått vidare finns med ändå på nåt sätt och att de inte lider! Saknaden hos oss är värst... Många tankar från en annan mamma / Helena

2010-07-13 @ 17:27:54
Postat av: Annelie

Jag tänker på er många gånger, jag tycker detta är hemskt har själv 3pojkar, kommer alltid att minnas detta och tänka på er.

2010-07-13 @ 21:19:48
Postat av: Sandra

Var inne på din sida, och kollade även på YouTube klippen..

Vilken fin son ni har, livet är bra orättvist ibland. Det går inte att föreställa sig vad ni gått igenom..

Kände bara att jag ville lämna ett litet avtryck..

/Sandra

2010-07-13 @ 21:23:06
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

Vad hemskt :( Sorry for your lost :(

2010-07-14 @ 15:18:13
URL: http://carro91.blogg.se/
Postat av: Cecilie

Verkligen sin mamma upp i dagen som någon skrev här uppe, så himla fina ni två! :) Jag kan inte säga att jag vet hur det känns att förlora ett barn eftersom jag inte har något själv, och så som jag föreställer mig hur det är, är nog inte ens i närheten av hur det EGENTLIGEN är. Men han finns nånstans inom dig och följer vartenda steg du tar. Vem vet, om det kittlar i magen på dig nån gång så är det kanske Rasmus som håller på att busa :) Många många måååånga varma kramar till dig och din familj, ta hand om er <3

2010-07-15 @ 01:06:08
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0