Längesedan

Ja det var ett tag sen jag bloggade, men ärligt talat så har jag inte tid att sitta vid datorn mer. De gånger jag sitter vid datorn, förutom när jag pluggar, gör jag det man måste göra vid datorn, betalar räkningarna och då och då uppdaterar jag min status på FB. Försöker göra det varje dag så att folk vet att vi lever!
Vi gör om huset så som vi vill ha det och jag älskar det. För ett par veckor sedan mådde jag illa av det men så är jag när man rotar och rör runt, det blir liksom oordning i min hjärna. Men nu börjar det likna något.
Vi började med ovanplanet. Allt revs ut. Vi skulle ju göra 3 sovrum och en del med öppen planlösning. Ett sovrum är klart, nästa är snart klart och sen kommer de andra två projekten bli klara i löpande band.

 Vi har gjort om vardagsrummet ända in på stommen av rummet, nu är det klart med nya möbler, nya gardiner och blommor.
Sen har vi inte hunnit mer, jag och Christian jobbar en hel del just nu och vi har faktiskt hunnit att ta det lugnt mellan varven. Nu har vi haft en lugn period men igår var den över, Christian drog med sig Pelle och handlade gipsskivor och brädor och jag hade barnen med mig och storhandlade. Det var skönt att få det gjort med tanke på att jag ska lägga min lediga tid på att plugga idag och i natt ska jag jobba.
Nu ska jag hjälpa barnen med frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0