2012

F*n vad tiden går... Lite för snabbt för min tröga hjärna hinner inte med... Nyår firades med goda vänner och det var riktigt trevligt. Narturligtvis med min underbara man som kock. Sitter och funderar på vilka planer jag har för detta året. Jag har ju alltid haft en massa mål med alla andra år men i år står det ganska still... Renoverar ovanvåningen och det går kanonbra, så ena målet är att till början av våren ska den vara klar helt men det är inte bara mitt mål, det är ju ett "familjemål". Det enda egna målet jag har är att jag ska plugga hårt detta året. Har redan gått en termin och jag har tre kvar. Det kommer gå bra för jag älskar att plugga när jag får lugn och ro till att göra det. Till sommaren har jag och Christian varit tillsammans i fem år.. FEM år... Helt otroligt, känns som om det var igår. Jag har känt honom i 9 år. Och han är lika underbar fortfarande. Kärleken är större än vad den var när vi träffades och den växer för varje dag som går. Och som tur är är det ömsesidigt. Ja ja jag får fundera lite till på mina planer så kanske jag kommer fram till något. Jag har några "riktmärken" i allafall! Första MARS månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0