Håhåjaja :)

Långledig... vad mer kan man säga än superskönt. Tycker att det just nu är tungt på jobb och känner att jag är bakefter med mycket hemma, alldeles säkert är det jag som jagar livet av mig själv för vet har sagt att det jag inte hinner idag inte är kvar i morgon? Jag har i allafall fått nya kompisar, MYGGOR! De älskar mig... Tyvärr är den känslan inte ömsesidig. Jag måste ha ett riktigt gott blod för jag får myggbett precis överallt.

Barnen, alla utom Mira är hemma, Mira är på dagis, henne ska jag hämta kl 16. Barnen är riktigt upprymda och längtar efter flytten precis som vi, kaffet i huset blir på lördag hade jag tänkt. känner för kaffe då.

Just för tillfället letar jag efter ett nytt databord, är det någon som har ett ganska så stort och som är till salu så är jag intresserad. Stort måste det vara för Christian ska ha sina företagssaker där, plus dator osv. Kollar blocket varje dag både efter det ena och det andra men det verkar som om jag får gå och köpa ett nytt för jag och Christian är lika kräsna båda två. Det måste vara perfekt. Gott om plats för det finns inget värre när det är trångt och allt ligger ovanpå varandra. Jag är ett pappersfreak och måste ha ordning på mina papper och klarar inte av att det ligger huller om buller.
Vad mer kan jag säga idag? Jo jag ska bara ta det lugnt idag, jag är ganska sliten fast jag har sovit men i morgon måste jag ta tag i saker, resten av veckan består av ett besked för Emelies del, fredag kväll jobbar Christian och jag och Mira är hemma själva. Lördag, Minifamilj-dag, söndag jobbför Christian och jag och Mira är home alone igen. Barnen kommer hem och sen börjar nästa vecka med stormsteg. Den veckan är fullspäckad.... Kanske behöver man ladda upp inför den i helgen då?
Nej nu ska jag inte uggla här mer, dags att vakna till liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0