VAD F*N ÄR DET MED MIG?

Ja det kan man ju undra... Jag orkar inget och så har det varit ett tag från och till och idag är en sån dag... Jag har sjukt mycket jag skulle kunna göra men jag orkar inte eller rättare sagt kommer inte till skott. Kan man skylla på vädret? Kan det vara så att man fick alldeles för lite sol i somras och att det hänger i än? Var hämtar man då sin energi? Lite höstsol hade ju inte varit fel. Jag längtar tills vi ska flytta men jag känner inte för att packa, har iofs packat en del redan men jag tröttnade nog på det sist vi flyttade, dessutom är här så jävla trångt att jag inte har någonstans att ha lådorna. Visst längs alla väggar men det ger mig panik.
Ja ja, jag har gett mig till middag sen måste jag bara, annars blir det en tur till tomelilla för att se om det kan ge en extra energi...
I morgon och på fredag är det skola...
Ha det gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0