Fuckiga Fredag

Ja det var kanske att ta i! Men jag jobbar fredag och lördag.. Känner inte riktigt för det men det är ett måste, vi har det riktigt tufft på jobb just nu, mycket att göra och full fräs hela natten lång! Tiden går men jag lovar man blir riktigt trött vid 4 tiden. Man blir inte lika trött om man kan sitta ner mellan varven. Tydligen är det inte så just nu men det går väl över.
Sova i morgon och på söndag är det avslutning på IP. Sen, sen, sen är jag ledig till nästa fucking Fredag då jag jobbar helg IGEN och då jobbar jag fredag, lördag OCH söndag... Så den helgen är mer fucked up än denna. Men det är bara att bita i hop och det är jag ganska bra på. Så det blir kanske lite dåligt med blogguppdatering! Men det får ni ta...
Hej svejs och ha en mysig fredag för det ska INTE jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0