Paus i lådorna!

Bloggade förra gången om att det är fullt på mitt schema... Jag har hittat en lucka, som vanligt planerar jag med god tidsram och har faktiskt gjort det mesta klart. De som känner mig att jag blir nipprig av att "leva" i lådor" och ha gångar att gå i... Då städar jag för att jag tror att det ska se mindre rörigt ut då.... Knepig, ja jag vet! Tiden springer iväg vissa dagar och vissa dagar går tiden så sakta att man tror att klockan går baklänges...
Jag städar alltså, har jobbat och är egentligen mer trött men jag vill inte sova mer, jag vill få massor gjort som vanligt. Jag är ingen latmask, det är det sista jag kan bli anklagad för.
Helgen = fullspäckad. JAG LÄNGTAR SNART IHJÄL MIG MEN SNART!
Nej nu saknar dammsugaren mitt sällskap så ha det gott och ha en bra helg!  

                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0